I am confused......

I gotta few yen from Google Adsense but my friend who later started Adsense got more than me....., It’s not jealous or something,but something wrong with Google Adsense account system,if I did’t get money, I was gonna sue Google for mentally Damege,I was serious because these few days,my mind blew up because of these Things,many people earn money with this or other way,but I can’t?why is that? I quitted two of my blogs because of Adsense to concerate but I can’t still have money,if I can’t be paid back whatever I paid for Google adsense,I am a Looser feels like I lost love when I was younger,I was crying Beck’s song,sitting down at a bar.............,bartender Kicked me,she was fat and talked like a guy,”Don’t cry for one guy just because you lost love”yeah,I just lost love with nobodies,losers,so what?now I am loosing business with one of biggest search engine site,nothing right?i can find way To earn money alternatively................, click

Click Today,I was talking in my blog,Japan and Japanese about the girl who were naturally born brown eyes was harassed by her teacher

日本語、今日google アドセンスから、数○円とりましたが、私のgoogle アドセンスの後輩(?)は、私より上回る金額でした、ヤキモチではなくて、Google アドセンスの仕組みおかしくない?今日、数円でも入らなきゃ、Google告訴してたかも、ここ数日ずっと頭が飛んじゃって(ヤクではありませんよー)google に、精神的なダメージを、負わされた、真面目な話、沢山の人がアドセンスで、お金稼いでるのに、少ししか稼いでない、元取れなきゃ負け犬だ、

”負け犬“って、Beckの曲知ってますか?その頃私、丁度、失恋して泣いてて、BGMが、負け犬だったんです、その時のバーテンが、凄くふくよかで、 男言葉で私に向かって言ったんです、「おまえ出てけよ、あたしのバーに酔っ払っいはいらない」と引きずられるように腕掴まれて、「失恋くらいで、ピーピー ないてんじゃねえ」ああ、この人は人の気持ちがわからないんだと思った、10数年彼の事ひきずったんですが、、、女々しいですか?そうだよね、無名の “負け犬”にフラれた自分も負け犬、かかっていた曲も負け犬、google アドセンス以外に、稼ぐ方法だってあるんだから、しかしながら、この男並みの 嘘つきアドセンスにまけようが、最高のサーチ検索サイトじゃないかぁーーー!!!!!今日は、japan and Japanese のblogに、校則厳しすぎって話書きました でもこれ以上しょっちゅう止まるアドセンスに惑わされて、この先やってけるのか、他に稼ぐビジネス探すべきか、悩む、、、、、、 click

Click

Comments

Popular posts from this blog

Just today’s mind

Still....

Everybody must forget about me...